10 منطقه و محله عالی و زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

در این مطلب شما را با 10 منطقه و محله عالی برای زندگی در استانبول آشنا خواهیم کرد، پس با مشاوران آلپ همراه باشید تا شما را با مناطق و محله های عالی برای زندگی بهتر در استانبول آشنا کنند.

آیا می خواهید به استانبول سفر کنید و یا درآنجا به عنوان یک مهاجر زندگی کنید. بر اساس معیار هایی چون سطح تحصیلات، وضعیت رفاهی و ریسک پذیری و…و همچنین تحقیقات به عمل آمده توسط مقامات شهری ونیز دانشگاه ها بهترین مکان ها برای زندگی کردن 10 منطقه و محله عالی برای زندگی در استانبول را به شما خواهیم گفت.همچنین با تحقیقاتی که کرده ایم معیارهایی را برای مهاجرت و بازنشستگی می خواهیم خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، این معیار ها شامل رفت و آمد، احساساتی که همسایه ها به یکدیگر دارند، سهولت در برقراری ارتباط با یکدیگر، بهترین غذاها و نوشیدنی ها، بهترین سرگرمی ها و نیز آرامش داشتن در شب تقسیم بندی می شوند.
  1. استانبول خیلی بزرگ است و حدودا 15،000،000 نفر جمعیت دارد.
  2. از لحاظ وسعت از چندین کشور جهان بزرگتر است.
  3. هیچ کس نباید زندگی در استانبول را آسان فرض کند چون از ملیت های مختلف، از کشورهای مختلف با فرهنگ های متفاوت در آن زندگی می کنند.
  4. کمبود پارکینگ و نیز سنگین بودن ترافیک بزرگترین مشکل است.
  5. وقتی که ساعت های شلوغی عبور و مرور افراد باشد. شما به سختی می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید بهترین راه برای جابه جایی استفاده از کشتی ها برای جابه جا شدن در سطح وسیع است.
  6. افراد آسیایی تبار زیادی دارد و افراد اروپایی تبار کمی دارد.
  7. امنیت آپارتمان ها در مناطق پایین شهر کم است و شما باید از ساختمان ها و آپارتمان های متوسط به بالا با امنیت زیاد و دارای پارکینگ داخلی استفاده کنید وحداقل در جاهای متوسط زندگی کنید.
  8. به خاطر مشکل عبور و مرور و نیز حمل و نقل بهتر است مکان زندگی و نیز کسب و کار شما به هم نزدیکتر باشد.
  9. اگر یک فرد بازنشسته هستید بهتر است در محله هایی زندگی کنید که اروپایی ها ساکن هستند و در محله های نزدیک شهر ساکن باشید تا از لحاظ خدمات بهداشتی موارد خوبی در اختیار شما قرار گیرد.

10 منطقه و محله های عالی و زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

مناطق استانبول براساس وضعیت

بر اساس معیارهایی نظیر وضعیت رفاه اجتماعی، آموزش، بهداشت، زندگی اجتماعی، خدمات شهرداری و سطح حمل و نقل عمومی مناطقی نظیر بشیکتاش، کادیکوی، شیشلی، مال تپه در استانبول بهتر هستند.و نیز بر اساس معیار مثل وضعیت زندگی اجتماعی، مانند موزه ها، سینماها، تئاتر ها و نیز کیفیت خدمات اجتماعی و فرهنگی می‌توان این شهر ها را معرفی کرد.
  1. بشیکتاش
  2. کادیکوی
  3. بی اوغلو
  4. شیشلی
که مناطق پیشرو در استانبول هستند و نیز بر اساس بهترین وضعیت رفاهی مانند تعداد مراکز خرید، تعداد بانک ها و نیز ارزش بازار مسکن به ترتیب می‌توان به:
  1. بشیکتاش
  2. باکیرکوی
  3. ساری یئر
  4. کادیکوی
  5. بی اوغلو
اشاره کرد که بهترین مناطق از این نظر هستند. بر اساس معیاری همچون خدمات بهداشتی مناطق زیر بهترین هستند:
  1. کادیکوی
  2. شیشلی
  3. فاتیح
  4. مال تپه
و نیز بر اساس عملکرد زیست محیطی شهرداری ها و خدمات شهری و نیز محافظت از حیوانات مناطق زیر اول هستند:
  1. شیشلی
  2. گونگورن
  3. باشاک شهیر
  4. بایرام پاشا
  5. بشیکتاش

10 منطقه و محله عالی برای زندگی بهتر در استانبول به انتخاب ما

از نطر سطح آموزش و فرهنگ، وضعیت رفاهی و زیست پذیری

منطقه های عالی و زیبا برای زندگی در استانبول

بشیکتاش BEŞİKTAŞ

برای توضیح دادن در مورد این منطقه باید گفت که بشیکتاش در سمت اروپایی استانبول واقع شده و به خاطر زندگی روزمره پرجنب‌وجوش و زیبا و رنگارنگی که دارد بسیار مورد توجه اروپایی ها واقع شده است. از جمله دیگرجاذبه های گردشگری این شهر به بازار، بازار ماهی، جمعیت دانشجویی، فعالیت های فرهنگی و هنری، زندگی در شب به‌صورت عالی، مراکز خرید، بناهای تاریخی، باشگاه فوتبال، تفریحات ساحلی مشهور و مکان های شام مجلل و اسکله های کشتی می توان اشاره کرد.

محله های عالی و زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

کادیکوی KADIKÖY

برای توضیح این شهر می توان به فضای پر هیجان و نیز زندگی شهری خوب و همچنین بناهای تاریخی زیبا، قطب مهم حمل و نقل بازار، جمعیت زیاد دانشجویان، رویدادهای فرهنگی و هنری خوب، مراکز خرید، کافه ها، بارها، رستوران های در کنار دریا، زندگی در شب با آرامش عالی و پر جنب و جوش اشاره کرد.

10 منطقه و زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

بی اوغلو BEYOĞLU

در توضیح این شهر می توان گفت که این یک منطقه‌ی بزرگ است و به دلیل زندگی شهری و شهرت بسیار و از معماری 100 ساله اروپا شهرت زیادی دارد. شهر بی اوغلو میزبان یکی از زیباترین نمادهای دیدنی استانبول ماند  برج گالاتا است محله های گالاتا به نام آسمالی مسجید (Asmalimescit) و جیهانگیر (Cihangir) معماری منحصربه‌فردی دارد و بهترین مکان برای اقامت در این منطقه هستند.

محله های عالی و زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

ساری یئر SARIYER

ساری یئر یک منطقه‌ی دریایی بسیار زیبا است که در انتهای سواحل بسفر در غرب اروپا واقع شده است. این شهر به دلیل زندگی آرام و خوب و نیز مکان های غذاخوری عالی که در امتداد سواحل واقع شده‌اند زیبایی طبیعی زیادی دارند این شهر همچنین چندین مکان تاریخی و موزه دارد. نخلستان‌های Emirgan از بهترین نخلستان‌ها در نوع خود هستند.

زندگی هر چه بهتر در استانبول

فاتیح FATIH

فاتیح یک ناحیه ی بسیار عظیم است که شبه جزیره ی تاریخی استانبول را پوشانده است و میزبان بسیاری از جنگ های تاریخی از عصر روم گرفته تا زمان امپراطوری عثمانی بوده است. این منطقه دارای دیوارهای بلند است و داخل آن دیوار ها شما می توانید از مساجد، موزه ها کاخ ها و دیگر موارد دیدن کنید. مقبره ی سلطان احمد خوارزم شاهی یکی از زیباترین مناطق این شهر است.

10 تا از منطقه ها و محله های عالی و زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

باکرکوی BAKIRKÖY

باکر کوی یک منطقه‌ی اروپایی استانبول است و در سواحل مرمره واقع شده است و به دلیل جمعیت زیاد و مواردی مانند بازارها، فعالیت های فرهنگی وهنری، آرامش و امنیت شبانه عالی، مراکز خرید بزرگ و زیبا تفریحات کنار دریا و رستوران های شیک مورد استقبال خیلی از گردشگران قرار گرفته است. آکواریوم استانبول و نیز فرودگاه آتاتورک استانبول در این شهر قرار دارد.

محله زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

آتا شهیر ATA ŞEHİR

آتا شهیر یک منطقه‌ی آسیای است و بیشتر به آسیا تعلق دارد. پروژه‌های مسکونی که در حال ساخت است شبکه‌ی خوبی از جاده‌ها، امکانات رفاهی خوب، مناطق تفریحی عالی و… جهش بزرگی را در میان بهترین مناطق استانبول ایجاد کرده است. در حال حاضر بسیاری از افراد محلی و خارجی ترجیح می دهند که در این شهر زندگی کنند تا سطح زندگی خوبی در سطح شهر داشته باشند.

10 منطقه و محله زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

شیشلی ŞİŞLİ

شیشلی نیز در سمت اروپایی استانبول قرار دارد. این شهر به دلیل جمعیت شلوغ شهری، تاریخ و فرهنگ، موزه ها، کلیساها، مساجد، خیابان های شلوغ و مراکز خرید مشهور است. شیشلی از لحاظ قیمت خیلی گران تر از بقیه مکان ها برای خرید خانه و نیز زندگی در استانبول است.

10 محله زیبا برای زندگی هر چه بهتر در استانبول

اوسکودار ÜSKÜDAR

اوسکودار Üsküdar منطقه ای است نزدیک به سواحل آسیایی که درست روبروی بشیکتاش قرار دارد. اسکودار به خاطر خط ساحلی زیبا، برج Maiden’s Tower و نیز تپه Çamlica چاملیجا  نخلستان Fethi مکان های تاریخی مانند مساجد قرن شانزدهم، چشمه ها و… بسیار مشهور است.

از بهترین سرمایه گذاری در ترکیه

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه