گروه مشاورین سرمایه گذاری آلپ با ارائه خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت در کشور ترکیه

بدون شک خرید مسکن یا خانه یا حتی اخذ شهروندی در ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌هاست. خرید ملک در ترکیه با هزینه ای متناسب، می‎تواند بهترین راهکار در رشد و پیشرفت اقتصادی و یا زندگی بدون دغدغه و با آرامش برای شما باشد. کشور ترکیه با اقتصادی رو به پیشرفت و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد از نظر گردشگری، همچون شاهراهی میان خاورمیانه و اروپا است.

مشاوره رایگان با گروه سرمایه گذاری آلپ

گروه مشاورین سرمایه گذاری آلپ (ALP) با ارائه راهکارهای نوین در خرید ملک و یا اخذ شهروندی در ترکیه همواره کنار شما می باشد.

آمار خرید و فروش ملک در ترکیه در برخی از شهرها به نسبت شهرهای دیگر بسیار خوب و مطلوب است. مثلا بیشترین درصد خرید و فروش به ترتیب در شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر، آنتالیا و … بوده است. در نظر داشته باشید که بیش از نصف خانه و املاکی که معامله شده است خانه های نوساز بوده است.

مزیت های خرید ملک و یا اخذ شهروندی در ترکیه

 

کشور ترکیه به عنوان یکی از برتزین مقاصد توریستی دنیا همواره مورد توجه گردشگران ایرانی بوده است. طی چند سال اخیر مزایای ویژه ای برای خرید ملک در ترکیه و یا حتی اخذ شهروندی در ترکیه صورت گرفته شده است که همین امر سبب شده که این کشور را به یکی از جذاب ترین قطب های گردشگری و حتی شهروندی در خاورمیانه ایجاد کند.

مقایسه آگهی ها

مقایسه